maanantai 16. heinäkuuta 2012

ARVONTAA 16.7-31.7.2012

Loman alkamisen kunniaksi ajattelin laittaa pystyyn pienen arvonnan.


Palkintona on tälläkin kertaa korusetti. Nämä kesäisen turkoosit ihanat kivikorut eivät ole syntyneet omissa hyppysissäni, vaan ostin ne muutama vuosi sitten Teneriffalta. Ihastuin koruihin heti, mutta jostain syystä en koskaan kokenut niitä omaan kaulaani sopiviksi. Korut ovat olleet täysin käyttämättöminä koko tämän ajan ja myönnän ihan unohtaneenikin niiden olemassaolon. Kerran ne sitten osuivat silmääni taas ja ajattelin jo silloin että siinäpä oiva arpajaisvoitto jonkun toisen mieltä piristämään.



Arvonta-aikaa on 16.7-31.7 asti. Ehtiipähän sitten koujen uusi omistaja nauttimaan niistä vielä elokuun auringossa.
Arvonnan säännöt ne perinteiset, eli

Yhden arvan saat kun kommentoit postaustani. Olisi kiva jos vaikka mainostaisit samalla jotain toista blogia. Se voi olla joko oma blogisi, tai sitten joku lempiblogeistasi. Mukavat uudet blogituttavuudet ovat aina tervetulleita!

Toisen arvan saat kun mainostat arvontaa omassa blogissasi.

Kolmas arpa tulee siitä, että olet / liityt blogini lukijaksi. Tervetuloa kaikille uusille lukijoille ja kiitos uskollisuudestanne kaikki "vanhat" lukijani!


 Muistathan käyttää nimimerkkiä kommentoidessasi anonyymisti. Laitathan  kommenttiin myös sähköpostiosoitteen josta sinut hyvän onnen kohdatessa tavoittaa.

         ONNEA ARVONTAAN!

19 kommenttia:

  1. kaunis koru! lenan.email@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis koru. Blogia mulla ei ole, en siis voi mainostaa sitä kautta. Ja: olenko uusi vai vanha lukija, siinä puolisen vuotta olen lukenut kirjoituksiasi. Olen ehkä uusvanha?
    Muistaakseni jonkun ruokaohjeen perässä tänne löysin :D.
    -e-

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana koru, ehdottomasti mukana arvonnassa :)
    Omaa blogia minulla ei ole. Sinun blogisi on minulle aika uusi tuttavuus ja tykkään kyllä kovasti!
    adalmiinan@wippies.fi

    VastaaPoista
  4. Kiva arvonta ja muutenkin mielenkiintoinen blogi!

    vanillahelmi@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Kaikilla kolmella arvalla arvontaan mukaan! Tervetuloa blogiini tutustumaan! http://arjeniloja-sari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Hui! Huomasin kommenttisi vasta nyt ja pelästyin jo, että myöhästyin! Minä lähden mukaan nyt kahdella arvalla. Tuu hetken päästä osallistumaan myös mun arvontaan. :)

    P.S. Kiva lueskella taas sun kuulumisia. :)

    VastaaPoista
  7. Kahdella arvalla minäkin mukana. Turkoosit kivet olis niin "minun juttu" :)

    VastaaPoista
  8. Yhdellä arvalla mukana.

    lof73(at)mbnet.fi

    VastaaPoista
  9. Tottahan toki haluan osallistua tähän arvontaan :) Värikin olisi juuri oikea :D
    Kahdella arvalla mukana :)

    ps. Palaan lukemaan kaikki juttusi heti kun lomilu loppuu ja palailen harmaaseen arkeen. Ruokavaliokin on taas päin peetä, jotain tässä tarttis oikeesti tehdä...

    VastaaPoista
  10. jees, mukana ollaan :) juurikin minun näköinen ja värinen setti tuo on, niin että kolme arpaa otan, laitan mainoksen blogini sivupalkkiin ja alan lukijaksesi :)

    VastaaPoista
  11. Kiitos kun kävit sivullani kommentoimassa ja osallistumassa. Tässä vastavierailu ja 3 arpaa lähtee vetämään. Jos vaikka tuunais tuota korua hiukan? :)
    Kivat sivut, olen joskus kyllä käynytkin, mutta silloin mulla ei ollut vielä blogia. Muistan nuo hajuvesipullot!

    VastaaPoista
  12. Mulla alkoi just loma ja turkoosi on ehdottomasti kesän ja loman väri-muistuttaa aina niin rakkaasta Välimerestä.Hyvää matkaa sinulle ja AURINKOA!Omaa blogia ei ole,mutta arvalla mukana.

    VastaaPoista
  13. Kahdella arvalla mukana ihanaisessa blogilöydössä.

    VastaaPoista
  14. Olen yhdellä mukana. Korussa on huikean ihana loppukesän väri, joka sopii hienosti ruskettuneelle iholle. Nyt vaan peukut pystyyn..

    VastaaPoista
  15. tulen yhdellä mukaan arvontaan, ihana väri!

    VastaaPoista
  16. Hei!
    Ihana korusetti!
    Liityin lukijaksi, joten onko mulla sitten kaksi arpaa, vai miten?
    Tiedän monia aivan ihania blogeja, esim Keltainen talo,Riuttala old school,Tästä kaikesta,Amandan tuvan tnnelmia jne. Omaa blogia ei mulla ole.
    Kivaa loppukesää :)
    t. Eija

    VastaaPoista
  17. Olen mielelläni mukana arvonnassa, yhdellä arvalla luulisin. Korun väritys on aivan ihana.

    VastaaPoista
  18. Aivan ihana koru, voi kun voittaisin tutun synttärit lähestyy eikä ole mitään kivaa korua mitä käyttäisin, toivottavasti onnetar ratkaisee pulman.

    Yksi lemppari blogeista on http://kinuskikissa.fi/ joka on varmaankin kaikille tuttu.

    VastaaPoista
  19. Turkoosi on yksi lempiväreistäni. Yhdellä arvalla mukana.

    Pipsapippuri

    VastaaPoista

Mukavaa kun pistäydyit kommetoimassa. Kiitos jo etukäteen ja tulehan toistekin!