sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Onko epäonnistunut...

...Jos ei ole onnistunut kaikessa?


Hmm...mitä sanot siihen?

Well...kysymys siis liittyy tammikuun tavoitteisiini

Olen siis ollut polttamatta (jee, jee, JEEEEEE), käsi sydämellä, aivan täysin ilman, eikä ole ollut edes hirveän työn ja tuskan takana.
Herkkulakossa taas EN ole ollut...Mä olin kuulkaa silloin viime maanantaina oikeasti jossain sokeriviekkareissa...aivan helvetillinen päänsärky ja koko ajan teki mieli makeeta. Lopulta sorruin suklaaseen ja olo parani :D Eikä se siihen maanantaiseen jäänyt...olen herkutellut suklaalla pisin viikkoa iltaisin ja nyt viikonloppuna enemmän. Omaksi puolustuksekseni sanoisin kuitenkin, että määrällisesti HUOMATTAVASTI vähemmän mitä edeltävänä kuukautena. Nyt on himan herkkuvaastot loppu, joten pitäisi olla nyt helpompaa. Mä nimittäin kuulun siihen "Rauhan saa kun lopun näkee"-jengiin...Pakko syödä jos kaapissa on! Tämä ei tosin päde röökiin...mulla on askissa varmaan nelisen tupakkaa, joihin en ole tosiaan viikkoon koskenut.
Liikunnan lisääminen...no well...en ole liikkunut viikolla. Joulua ennen alkanut flunssa ei ole antibioottikuurinkaan jälkeen ihan parantunut ja oon koko viikon ollut kovassa kurkkukivussa ja olo ollut muutenlin tosi voimaton. Tänään pohdiskelin lenkille lähtöä, mutta päätin olla kylmettämättä itseäni ja jumppasin himassa sen sijaan.
Sosiaalisen elämän vilkastuttaminen...
Tälläkin saralla meni suunnitelmat myttyyn ja jouduin perumaan tamaamisen ystävän kanssa, koska olin kipeä. Niin, ja yhdet tärskytkin peruin, kun sisäinen ääni huusi taas että EEeeeeeeeiiiiiiii. Oh fuck, minkäs teet!
Itsensä hemmottelu...No joo, tiistainahan me oltiin siellä Inglotissa, se oli hemmottelua ja tänään hemmottelin lisää. 
Niin...että 2/5   -Onnistunut vaiko epäonnistunut?  
-Mä sanon että onnistunut!

Tänään tosiaan aika tehokkaalla vireellä. Aamulla pesin pyykkiä, imuroisin ja järjestelin muutenkin vähän paikkoja, sekä tein duunijuttuja. 
Sitten tosiaan jumppasin 45min keppijumpan ja totesin miten rapakunnossa olenkaan. Hyvää teki, ja olo on ollut kovasti vetreä sen jälkeen. 


Tätä seurasi piiiitkä kuuma suihku, vartalokuorinta ja rasvaus ( eli se olkoon sunnuntain itsensähemmotteluhetki). 
Nyt illalla tein safkaa (kanaa, kasviksia ja kaalisalaattia) ja kokeilin porkkanaleipää. Vielä en ole maistanut, mutta jos siitä tulee syömäkelpoista, niin laitan ehdottomasi reseptin tänne.




Ensi viikosta tuleekin melko kiireinen. Duunijuttuja. Perjantaiksi varasin töitten jälkeen ajan kasvo- ja jalkahoitoon. Sain lahjakortin jouluksi. Ihanaa päästä hemmoteltavaksi. Illaksi kutsuin rakkaita kahville, viikolla nimittäin nimpparit, joten siinä taas syy kerätä ihmiset kasaan. Pitääkin miettiä jotain hyvää ja karppia tarjottavaksi.

Well...katsotaan, jahka ensi viikko olisi ainakin tuon herkuttelun osalta parempi. Nyt voin jo sanoa, että tuskin ainakaan liikunnan tai sosiaalisen elämän osalta viikolla ehdin parantamaan tapojani.
Mutta hei, ihanaa alkavaa viikkoa sulle!

Loppuun parit naurut...ootko valmis...Tämän löysin kaalisalaattia tehdessäni...





3 kommenttia:

  1. Musta toi tupakoimattomuus on yksinään ihan viiden tähden arvoinen juttu! Voin kuvitella että on hiton vaikeaa vaikka en ole koskaan teinikokeilua enempää polttanutkaan. Voit tosiaan onnitella ittees!

    VastaaPoista
  2. Hyvä Pepper! Taistelen ton röökin kans ja liha on heikko :( Mut sulle kymmenen pojoo ja papukaijamerkki!!

    VastaaPoista
  3. Kiiiiiitooooooos Martta ja fcookie! mä taistelen, mä taistelen, mä NIIN taistelen!

    VastaaPoista

Mukavaa kun pistäydyit kommetoimassa. Kiitos jo etukäteen ja tulehan toistekin!