lauantai 11. elokuuta 2012

Norsu on palannut kotiin...




Well then, 
Kyproksen reissu ohi. Haluaisin sanoa onnellisesti, mutta se olisi lievää liiottelua. Mulla on aina tuuri sairastua reduilla tavalla tai toisella. Nyt syynä oli kuumuus. Kroppa ei vissiin kestänyt yli +50c lämpötiloja. Kaksi päivää ja mulla oli jo nilkat kuin norsulla ja polvessa pingispallon kokoinen nestepatti. Särky oli melkoinen kun ihoa kiristi niin kovin. Lääkärissä kävin ja ne olis laittaneet mut suoraan sairaalaan saamaan antibioottia suoraan suoneen. Minähän herkkänä trinsessana itkemään, että en halua olla yön yli tipassa vieraassa ympäristössä. Sain sitten kolmea eri tablettilääkettä joista yhden ymmärsin olevan antibiootti ja toisen jonkinlainen nesteenpoistaja (2xpvässä otettava). Minä niitä sitten iloisena napsimaan ja sanoinkin heti puolen tunnin jälkeen että hitto ku on itse asiassa hyvä olo. Ja se oloi jatkui, mutta jaloissa ei tapahtunut mitään muutosta. Makasin jalat koholla ilmastoidussa huoneessa ison osan päivää. Auringossa ei tosin pystynyt olemaan kukaan. Kolmen päivän jälkeen satuin juttelemaan erään paikallisen kanssa ja näytin hänelle nesteenpoistolääkettä. Hän ihmetteli yleisesti jo sitä, että miksi olen saanut antibioottia kun tuo ei ole tulehdus vaan kuumuudesta johtuvaa, kun munuaiset eivät ehkä ihan pysy perässä sen kanssa, miten paljon vettä menee kurkusta alas. Suolainen ruoka oli toinen syy hänen mielestään. Anyway, hän pomppasi tuoliltaan kun näki mun nesteenpoistolääkkeet. Ne pirulaiset olivat antaneet mulle vahvaa lihasrelaxanttia (samaa jota hänen miehensä, iso kaveri, söi selkäkipuihinsa, kunnes joutui lopettamaan, kun vatsa ei kestänyt!). WHAAAT???? No, ilmankos mun olo oli hyvä, kun olin pössyissä koko ajan.
Kengät ei mene jalkaan...en tiedä vielä, menevätkö farkutkaan...Täällä on nimittäin kylmä ja mä tilasin juuri äsken itselleni sisätautilääkärin...Suihkun kautta sinne siis pian...Saas katsoa mitä tapahtuu. Onneksi on vielä muutama päivä lomaa että saa parannella itseään.
Reissu oli muuten ihana ja mulla on paljon ihania kuvia ja muistoja joista enemmän kun olen nämä päälimmäiset huolet saanut pois alta..
Norsu lähtee lyllertämään...Nyt olis niistä relaxanteistakin apua..jouduin nukkumaan ensimmäisen yöni himassa olohuoneen lattialla jalat sohvan rahin päälle kohotettuna. Hiukan oli kova alusta trinsessan selälle.

4 kommenttia:

  1. huh, olipas siellä kuumaa... ei meikäläiselle sopivia lämpötiloja ;) voitit muuten blogiarvonnassani korusetin, lähetäthän yhteystietosi blogini sivupalkissa olevaan osoitteeseen :))

    VastaaPoista
  2. Auts! Toivottavasti homma selviää ja pääset taas elävien kirjoihin. Mä olisin kuollut tuollaisessa helteessä :)

    VastaaPoista
  3. Oh lord. Ehkä sait sitä relaxanttia just siks että olis vähän hauskempaa. Ei varmaan pitäis valittaa Suomen säistä ei toi +50 kovin hyvältä kuulosta sekään..:O

    VastaaPoista
  4. Ei olis kyllä munkaan kroppa kestäny tuollasta lämpöö :/ Paranemista!

    VastaaPoista

Mukavaa kun pistäydyit kommetoimassa. Kiitos jo etukäteen ja tulehan toistekin!