tiistai 7. kesäkuuta 2011

Puutarhaunelmia...

Ilmassa on oikeaa kesän tuntua...

Se, kun avaa aamulla aikaisin ulko-oven ja ilma on jo lämmin...vastaan tulvahtaa sireenin tuoksu...sydän pakahtuu pienestä onnentunteesta ja askel on kevyt...
Tällaisina aamuina ehtiikin vaikka mitä...
Mä pyörähdin torilla fiilistelemässä kun oli aikaa ennen toisen dösän lähtöä...Tori saa mut aina hyvälle tuulelle!
Mukaan tarttui kaksi rasiaa mansikoita...menee itselle erittäin hyvin karppiaamiaisesta ja työkavereille silkasta hemmottelusta. Kaupasta vielä purkki kermaa... -Eihän mansikat ole mitään ilman kermavaahtoa!
Ai nam! Eihän päivä joka alkaa mansikoilla ja kermavaahdolla voi yksinkertaisesti mennä pieleen!

Töissä sain aivan ihanan kukkakassin...Katsokaa nyt...vielä auringonkeltainen kaiken lisäksi :)



Tästä nämä minun päiväunelmani sitten alkoivat...
Olen jo useamman vuoden asunut nykyisessä kämpässäni, mutta tähän asti en ole jaksanut lainkaan satsata parvekkeeseen...se on ollut tupakkapaikka, ei muuta. Niin pirun likainenkin se on...ja täynnä ämpäreitä...
No nyt on sitten maailmankirjat sekaisin tälläkin saralla...nimittäin aloin haaveilemaan että täksi kesäksi vihdoin laittaisin parvekkeen kuntoon...sellaisia puulaattoja maahan...kiva pikku pöytä ja pari tuolia...Kukkasia...ne kaksi jotka tänään sain, ja monta muuta...Niin, ja yrttejä kanssa :) (mä alan oikeasti huolestuun näistä ajatuksista...tähän mennessä mä olen aina onnistunut tappamaan kaktuksetkin!)
Voi miten mukavaa siinä pöydän ääressä olisikaan juoda aamukahvia loman alkaessa...lueskella kirjaa...huumaantua kukkien tuoksusta...
Aaaw...mä olen täällä ihan fiiliksissä!
No, mutta tylsä osuus ensin...se on siivottava se parveke...
...Kukapa tietää, ehkä jo tulevana viikonloppuna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa kun pistäydyit kommetoimassa. Kiitos jo etukäteen ja tulehan toistekin!