lauantai 24. syyskuuta 2011

Päiväkirjoja, puikkoja ja puolukoita...


Käsi ylös jos uskoit tämän repsahtaneen ja siksi olleen niin hiljaa!

Eeeei...ei kuulkaas pidä paikkaansa. Kaikki annetut lupaukset ovat edelleen voimassa ja olen niistä joka ilisestä pystynyt pitämään kiinni :) Laiskuus ja kiire ovat molemmat olleet taas syynä siihen, etten ole tiistain jälkeen päivitellyt tänne mitään. No, better late than never, joten nyt siis luvassa ruokapäiväkirjan osat 3-6.
Älkää muuten hermostuko, ei ole tarkoitus muuttaa tätä blogia miksikään ruokapäiväkirjaksi. Tämä, niinkuin antamani lupaus, jatkuu barcelonareissuun asti...

Elikkäs...nyt kaivelemaan sitten muistilokeroita...mitä sitä tuli syötyä ja milloin...

RUOKAPÄIVÄKIRJA / PÄIVÄ 3

AAMU: kaurapuuro mansikoilla, muki kermakahvia kookosöljyllä, vitamiinit, psyllium-vesi
PÄIVÄLLINEN: Broiler-kukkakaali-parsakaaligratiini, lasi maitoa, vettä
Päiväkahvi maidolla
ILTAPALA: Fetasalaatti, kermakahvi ja  2 palaa 70%minttua

Aamiainen


PÄIVÄ 4,

AAMIAINEN: Minuuttisämpylä meetwurstilla, salaatilla ja kurkulla, kermakahvi, vitamiinit, psyllium-vesi
PÄIVÄLLINEN: Broiler-kukkakaali-parsagratiinia, maito, vesi
ILTAPALA: Fetasalaatti, pikkuisen vatkattua kermaa ja 2 palaa 70%minttua rouhittuna sekaan

fetasalaatti öljyllä

PÄIVÄ 5 (perjantai...herkkupäivä)

AAMIAINEN: sama kuin eilen
PÄIVÄLLINEN: sama kuin eilen
ILLALLA: pussillinen lakuja


Tänään lauantaina tein surukseni kurjan havainnon...vi**u per**le sentään...mä en tajuu...mä aloin TAAS vuotamaan!!!! Vaikka en ole syömisiäni varsinaisesti pienentänyt. Ainoastaan nuo herkut jättänyt vähemmälle. Sen tiedän että sattumaa tämä ei ole, sen verran on jo kokemusta, että syömisen muuttuessa karpimpaan, alkaa mulla vuodot. Mä en vaan tajua että mikä se on mikä tän laukasee ja miten mä saisin asian korjattua. No, siitä syystä en tänään välittänyt hiilareista, vaan söin päivälliseksi kylmäsavulohi-kermakastiketta ja pastaa (eikä ollut edes ruis). Ajattelin lisäksi nyt ainakin seuraavina päivinä syödä joka päivä puuroa aamiaiseksi. Jotenkin tää kai nyt tuohon hiilihydraattien saantiin liittyy. Häiritsevää ja ärsyttävää kun just pääsi taas tottumaan siihen auvoiseen olotilaan, kun saa olla ilman menkkoja. Well...jään seurailemaan tilanteen kehittymistä...

Mä olen ihan koukussa nyt kutomiseen...paljon menee reisille ja joudun purkamaan, mutta on tässä valmistakin tullut. Se tuubi, joka mun piti kutoa äidille lahjaksi ja sanoin, että epäonnistui...niin päättelin sen eilen ja nyt kun sitä katsoo, niin ei se nyt ihan kaamee ollutkaan...ehkäpä annan sen joka tapauksessa. Lisäksi valmistunut on toinen rosa sukka (jee jee) Virkkasin koristeeksi kukankin! Vähän niistä tuli eri mittaiset, kun huomasin toista tehdessäni joitain virheitä, joita olin ekassa tehnyt...Mutta sillä ei nyt ole väliä kun itselle nämä jää ja tärkeintä on et MINÄ OLEN ITSE TEHNYT SUKAT!!! :D
Niin, ja sateenkaarisäärystimetkin ovat nyt valmiit!
Kassia en ole useasta yrityksestä huolimatta siitä ontelokuteesta vielä onnistunut tekemään, mutta pienen koriyrityksen kylläkin...Ihan kiva! Siinä on nyt mun kaikki vitamiinit!

kori ontelokuteesta

säärystimet

mun suuri ylpeys :)

tuubi

Viikonlopun ale-löytö tuli Cittarista, jossa en yleensä edes käy, mutta perjantaina kun satuin olemaan kulmilla, aattelin hakea sieltä kalaa ja silmiini osui ruskeat nilkkurit, vain 25e, farkkujen kanssa näyttivät oikein kivalta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa kun pistäydyit kommetoimassa. Kiitos jo etukäteen ja tulehan toistekin!