tiistai 28. helmikuuta 2012

Faktoja tiskiin ja tunnustuksia ihanaisille



Sain ihanan tunnustuksen Mustikalta. Kiitos kiitos, tunnustus lämmitti kovasti mieltä.
Diiliin kuului paljastaa seitsemän faktaa itsestä. Aargh...Mitäköhän sitä läväyttäisi pöydälle...Kyllähän sitä aikojen kuluessa on tullut kerrottua sen seitsemän faktaa ummetuksesta vuotohäiriöihin ja ihmissuhdesotkuihin, hahahaha. No, mutta sen enempää tarkemmin miettimättä kerrotaan vaikka...


1. Olen asunut yksin miltei neljä vuotta Englannissa. Näin vanhempana mietin, miten koskaan rohkeninkaan lähteä. Onnellinen olen asuessani taas suomessa lähellä kaikkia rakkaita ystäviä ja perhettä, mutta jossain sisimmässäni kaipaan sitä sykettä joka Lontoossa on. Osa minusta haluaisi jättää nämä maisemat ja lähteä vaikka vuodeksi Espanjaan. Kivassa baarissa voisi olla hauska työskennellä. Tosin, mulla on niin huono matikkapää ja rahankäsittelytaito, että se baari joutuisi luultavammin konkkaan ennen kuin mun vuosi olisi ohi :)

2. Työskenetelen lasten parissa. Rakastan työtäni,  mutta monasti haaveilen maskeeraajan ja kynsitaiteilijan ammatista. Harrastepohjalta olisi kiva itsensä kouluttaa, mutta se on vaan niin pirun kallista.

3. Uskon olevani parisuhteessa monessa mielessä hyvä kumppani. Olen kuitenkin edelleen sinkku ja minulla tuntuu käyvän rakkauselämässä usein todella huono tuuri. Luultavammin suurin syy siihen on se, että viehätyn vääränlaisista miehistä.

4. Rakastan kaikenlaisia käsitöitä ja innostun herkästi kokeilemaan uusia juttuja. Minulla on kuitenkin usein liian suuret ja vaikeat visiot ja käsitys kyvyistäni ei vastaa aina todellisuutta. Kärsivällisyyttä on todella vähän. Viimeisempänä osoituksena asiasta on, kun työkaverini kehaisi innostuneensa tekemään niitä sellaisia frillahuiveja mitä nyt on paljon liikkeellä. En ole niistä ennen piitannut, mutta hän näytti yksivärisen tekeleensä ja se oli minusta hurjan kaunis. Työkaverini kehui, miten helppoa huivin tekeminen on. Nooh, minäpä sitten heti hänen kanssaan kimppatilausta langoista tekemään. Tilaanko yhden kerän kokeeksi...Ei, en minä tilaa yhtä, vaan kuusi kerää, kun oli niin kauniita värejä. (!!!????) No, langat tuli ja työkaverini opetti minua pikaseen tänään. Vaikeeta oli näin ensihätään, ja mulla meni heti käämit. Suunnittelin jo huomenna kauppaavani langat hänelle pilkkahintaan :D :D Että näin!

5. Rakastan hyvää ruokaa, syömistä ja kokkaamista. Minulta löytyy aina kaapista chiliä, valkosipulia ja aurinkokuivattuja tomaatteja. Karpannut olen noin 1.5 vuotta. En kuitenkaan naama irvessä, se ei mulle sovi.

6. Viime aikoina olen itsekin yllättynyt, miten paljon tahdonvoimaa nykyisestä minästä löytyykään. On lopetettu tupakointi, päästy vihdoin irti exän vaikutuspiiristä, palattu salille...Nyt olisi vielä yksi haaste itselle ja se on paluu tanssitunneille. Tanssin englannissa salsaa ja se oli muutaman vuoden ajan suuri osa mun elämää. Voi sanoa että elin ja hengitin ainoastaan salsalle. Palattuani suomeen salsaa ei ollut vielä kun pääkaupunkiseudulla joten harrastus jäi. Nyt sitä on joka puolella. Omat taidot on jo niin ruosteessa ja usko itseen horjuu. Koitan kerätä rohkeutta palata takaisin salsan pariin. Tiedän että se olisi se iso piristysruiske mitä arkeeni kaipaan.

7. Minä itse olen itselleni suurin haaste. On ihanaa miettiä ja pohtia asioita, kasvaa ja kehittyä ihmisenä...kaatua ja nousta taas pystyyn...selvitä asioista, jotka tietää olleen itselleen vaikeita...tukea ihania rakkaita ihmisiä ympärilläni...


Tässäpä siis jotain minusta. Haasteeseen kuului vielä lähettää tunnustus 15 blogiin. Well, ei se määrä vaan se laatu. Minä haluan tällä kertaa kiittää ihanasta blogista
sekä

Moni muukin olisi tunnustuksen ansainnut, mutta teidän vuoro tulee toisella kertaa sitten. Ihania olette kaikki!

Tervetuloa uusille lukijoilleni!

1 kommentti:

  1. Oi ihanuutta, ISO kiitos tunnustuksesta! Perehdyn tähän tarkemmin ensi tilassa.

    Oon niin kade noista sun Enkku-vuosista, tahtoo kans! Ja niin tiedän ton "mä otan vielä tota väriä ja toikin on kiva" -syndrooman, toteaa nimimerkki 'sängynalus täynnä villaa, Fimo-massaa, saippuantekotarpeita ja muuta mielenkiintoista'... :D

    VastaaPoista

Mukavaa kun pistäydyit kommetoimassa. Kiitos jo etukäteen ja tulehan toistekin!